Benvolgudes famílies:

Portem algun temps sense comunicar-nos amb vosaltres, i hem cregut que era un bon moment per fer-ho. Malgrat el nostre aparent silenci, seguim molt decidits a aconseguir que CADELLA siga una realitat. Tanmateix, i després d’haver superat molts obstacles, hem de reconèixer la dificultat que representa el més important de tots, la ubicació. Avui encara no hem aconseguit el lloc que reunisca totes les condicions, però sabem que el trobarem, i que per fi donarem vida a aquest projecte.
Seguim treballant perquè aquest anhelat moment arribe, i us desitgem unes bones festes, i que l’any 2015 siga l’any de la realització dels projectes que tots hem somiat i que aquest proper any es convertisquen en realitat.
postal CADELLA

Queridas familias:

Llevamos algún tiempo sin comunicarnos con vosotros, y hemos creído que era un buen momento para hacerlo. A pesar de nuestro aparente silencio, seguimos muy decididos en conseguir que CADELLA sea una realidad. Con todo, y después de haber superado muchos obstáculos, tenemos que reconocer la dificultad que representa el más importante de todos, como es la ubicación. A fecha de hoy no hemos conseguido el lugar que reúna todas las condiciones, pero sabemos que lo encontraremos, y que por fin daremos vida a este proyecto.
Seguimos trabajando para que ese ansiado momento llegue, y os deseamos unas felices fiestas, y que el año 2015 sea el año de la realización de los proyectos que todos hemos soñado y que este año venidero se conviertan en realidad.